het gaat nu gauw gebeuren - Reisverslag uit Mwali, Tanzania van Netty Veltman - WaarBenJij.nu het gaat nu gauw gebeuren - Reisverslag uit Mwali, Tanzania van Netty Veltman - WaarBenJij.nu

het gaat nu gauw gebeuren

Blijf op de hoogte en volg Netty

06 November 2016 | Tanzania, Mwali

Al maanden geleden heb ik mij gemeld als vrijwilliger bij Happy Watoto in Tanzania. Ik ga daar Engelse les geven aan het personeel en aan leerlingen van de 2 scholen. In 1 van de vrijwilligershuizen ga ik wonen. Informatie over dit project kun je vinden op hun site.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Netty

Ooit docent Engels in Almere, nu vrijwillig docent Engels in Tanzania Op 30 september aangekomen op vliegveld Kilimanjaro

Actief sinds 16 Sept. 2016
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 2846

Voorgaande reizen:

29 September 2016 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: